VANLIGA FRÅGOR
Läs först igenom våra svar innan du kontaktar oss.
Beställning och leverans
För att avbryta eller ändra något i din beställning måste du kontakta oss inom 24 timmar från det att du placerat din order då vi annars hinner påbörja tillverkningen av ditt smycke.
Ditt paket levereras vanligtvis inom 5-7 dagar från det att vi har färdigställt ditt personliga smycke.
-
Produktionstid
Eftersom varje smycke är skräddarsytt och unikt tillverkat för hand, krävs det ca 2 veckor för din beställning att skickas från oss.
Eftersom varje smycke är skräddarsytt och unikt tillverkat för dig, är leveranstiden längre än traditionella smycken som inte specialtillverkas.
Vänligen tillåt upp till 3-4 veckor för din beställning att levereras. Om det gått längre tid än så, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Retur och reklamation
Vi erbjuder 30 dagars öppet köp. Det innebär att du har 30 dagar på dig att ångra ditt köp.
Bra att veta
Ångerrätten gäller ej skräddarsydda smycken på grund av produktens personliga karaktär. Dessa beställningar täcks istället av vår nöjd kundgaranti.
Alla beställningar täcks av vår nöjd kundgaranti. Det innebär att du kan begära att få ett nytt smycke ifall du inte är nöjd. För att få rätt till ersättning eller utbyte måste du kontakta oss inom 7 dagar från det att du har mottagit din beställning genom att skicka in ett klagomål med bilder på ditt smycke.
Kontakta oss så snart som möjligt efter att ha upptäckt att ditt smycke är defekt så fastställer vi problemet och den lämpligaste lösningen.
support@mitt-namnhalsband.se
- Vänligen inkludera bilder på ditt skadade smycke.
Vi förstår att det kan göra stor skillnad att byta färg eller stil på ditt smycke, om du köpt ditt smycke inom de senaste 30 dagarna, kan du kontakta oss via email så ger vi dig ett erbjudande till byte.